Apr 3, 2012

penangan apakah ini

at 9:28 AM Comments Links to this post
Harini super duper mengantuk kat ofis. Adakah penangan ubat batuk yang aku minum malam tadi? Dah 3 hari duk batuk, tapi xde la teruk sangat just batuk sikit-sikit sahaja. Cuma air hidung ni je yang selalu merembes keluar tanpa segan silu.

So semalam pergi farmasi beli ubat batuk n ubat selsema. Makcik tu cakap dia bagi ubat selsema yang akan menyebabkan aku mengantuk la sikit. So disarankan aku amek di sebelah malam.

Maka malam tadi aku minum la ubat batuk mengikut sukatan yang diberikan.

Tapi, kenapa harini aku super duper mengantuk mata xleyh nak bukak, kepala rasa berat je. Kalau sorong bantal memang aku krohhhh,krohhhh tak hengat donia la jawabnya.

Takkan la ubat batuk semalam baru bagi kesan? aiyooooooooo

p/s ; kalo ada anak aku xtau la cmne hak2
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea