Sep 23, 2012

Selamat datang zuriatku#2

at 8:41 PM
Assalamualaikum...

dah lama aku pendam, lama aku simpan dan lama aku fikir..harini baru dapat kekuatan nak buat entri ni...maklumlah dengan pengalaman keguguran 1st pregnant dulu, pastu pulak dengan berita sedih pemergian arwah abah (full story here : 1 , 2 , 3 & 4 ) membuatkan aku xde mood nak bercerita pasal new family..

bape kali duk tanya2 encik suami nak buat press conference ni haha. tapi dia cakap tunggu la abes 1st trimester dulu. tapi biasa la..keterujaan si ibu melebihi segalanya hak2. lagipun aku dah lama xbuat post, dah jemu tgk blog snirik yang basi ni. so i come out with this happy news!!!

Alhamdulillah aku kini berbadan dua....sekarang sudah mencecah 9minggu dah. to be exact.

Lilypie Pregnancy tickers
Fetal development - 9 weeks pregnant




aku dapat tahu pregnant pun serentak dengan masa arwah abah masuk hospital dulu.

semoga kehadiran ciptaan Allah dalam perut ni sedikit sebanyak mengurangkan kedukaan kami. Al-fatihah untuk arwah abah... and welcome new family :)

will update more after this...byk nk kongsi pengalaman baru kali ni. totally different from previous pregnant. stay tuned~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea