May 8, 2016

Penangan anak perempuan ke?

at 6:12 PM
Assalamualaikum

35 days left.
35 weeks passing.

Penangan anak ketiga, baru datang semangat nak DIY segala2 yang nampak mahal bila beli. Konon2 lagi berbaloi buat sendiri.

Masa anak pertama xde ilmu sangat so semua memang beli. Setakat tali barut je tu pun jahit tangan sbb mesin jahit xde lagi.

Bila anak kedua pun sama sebab gap dekat sangat dan pakai barang anak pertama je.

Rezeki Allah datang tanpa disangka2. Masa ni memang hajat di hati nak jarakkan utk next baby. Segala kelengkapan bayi dah bagi sana sini. Memang tinggal yang xboleh pakai dah la.

Tup2 perut ada isi lagi. Kebetulan dah ada mesin jahit mini maka hormon kerajinan pun merembes dengan pesatnya 😂😂😂

Maka terhasil lah projek untuk baby.

barut bayi
nursing cover
sarung bantal dan tilam

Ni je lah yang mampu. Belum sampai tahap nak buat baju sendiri lagi haha

Nanti ada masa upload gambar. Step by step kalau ingatlah haha. Xpe..nanti kita lerak link sumber asal hihi..
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea