Jun 24, 2012

sabarlah wahai hati

at 6:27 PM
Assalamualaikum...

skang ni menghitung hari sudah. menahan sabar dan menunggu simpanan menggunung nak pindah rumah pulak.

kat rumah sekarang ni macam2 dah jadi. kereta orang kena pecah, orang2 muda gaduh2, orang buang sinki dari tkt13, terputus bekalan air tanpa notis, orang tutup meter air luar rumah dan macam2 lagi yang mungkin berlaku lepas ni. siapa tahu?

sekarang xde anak lagi, so masih boleh bersabar lagi. tak sanggup nak membesarkan anak kat kejiranan ni. memang x sanggup lah nak amek risiko.

cepat la 5bulan. nak kuar cepat2. duk umah baru cepat2. lepas tu angan2 nak intai2 kete pulak hahaha. si mini cooper dah nazak bebenor. xlarat nak mantain.

lepas dah masuk umah baru, macam-macaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam lagi nak beli. peti ais besar. almari baju besar gedabak. katil. sofa. meja makan. banyak kan? hahahahahaha sebabnya kat umah skang apa pun xde. bersabar dan bersabar. tunggu duit simpanan menimbun ekekeke

esok gaji masuk yeay!
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea