Jun 7, 2014

Boy or girl ?

at 10:47 PM

Assalamualaikum.

Dah berapa minggu asyik tertangguh je nak pergi jenguk baby dalam perut. belum ada kesempatan.

bila org tanya nak laki ke perempuan, memang la akan jawab xkisah tapi jauh di sudut hati macam berharap laki haha hipokrit x? :p

tu y mcm xkesah xscan pon. Bila da keluar kang baru tahu. Tapi tadi beritahu suami rasa macam girl sebab perut kecik comel? Hahaha

"Sabishi la papa kalau dua2 girl"

Motif sangat kan nak sabishi bagai.

Tengok lah kalau rajin n larat boleh menjenguk baby.

Yang penting semua selamat hingga ke akhirnya.

InsyaAllah.

 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea