Jun 12, 2011

baju tunang : done

at 4:22 PM
Bismillahirahmanirrahimmmmm...

Ya Allah Ya Tuhanku jauhkanlah bisikan syaitan dari menghasutku untuk membuat mataku rambang bila tengok baju2 lain yang semua nampak cantik! amin.

semalam dah pergi try satu baju yang duk berkenan tapi tengok dari jauh.3, 4 kali kot aku masuk kedai tu before this. last2 aku amek jugak. mintak2 tak jadi baju raya macam baju yang beli sebelum ni.

sebelum ni beli baju siap warna grey sebab rasa cantik kan. tapi nikah dah warna lain maka nak buat tunang warna putih. dah jumpa baju sweet. dah bayar deposit. next week bayar full dapat baju. simple je. warna putih ngan sulam2 sket kat hujung. i like it very much. titik.

ok. ada beberapa perkara yang perlu aku selesaikan sebelum masuk bulan 8.

1.hantaran tunang.
nak buat sendiri ke nak tempah je? aku ni kadang2 malas nak tempah2 bagai. macam nak buat sendiri. tapi mampu ke? haha. masa mcam banyak macam xde. haaa cmno tu? nak buat sendiri nak pilih design pulak. barang2 pulak. pening2 hak2. *aku ni pening je lebih2. gerak nye tak hak2.

2. mini pelamin
nak buat sendiri. TITIK. tapi design cmne? wakakaka. gila sudah.

3. design baju nikah
haaaaaaaaaaa. yang ni kena cepat2. kang lambat pulak xdapek siap naya ler i. idea dah ade sket2 nk buat baju mcm mane kan. tgk sana sini nak buat mcm ni. kena finalize smpai next week je. lepas tu kena hantar terus ke tailor lah.

sekian terima kasih.

Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea