Jun 8, 2011

oh baju nikah. aku bukan designer

at 10:32 PM
satu perkara telah selesai. tapi banyak perkara lain pulak yang berduyun-duyun datang bergolek2. Alhamdulillah, baju untuk nikah sudah pun beli, yang asalnya nak buat tunang wakakaka. biasalah. sumer flexible kalo ikot ktorg ni.

maka sekarang ni mari sama2 memerah otak untuk pilih design yang sesuai. kalau ikot aku, xmo la yang mewah2 sangat. kalau boleh baju tu biarlah boleh pakai lagi next time. and untuk baju nikah xmo sewa2. nak buat hak milik. so kena la tempah kan. sebab dah beli kain. hehe

2,3 harini duk survey2 je la nk yang macam mana. kalau nk design snirik alamatnye xpakai la. nak tempah ngan designer tiptop? alamatnya baju nikah je la aku ada. yang lain x mampu nak buat dah ahahaha. 

mari2, pening kepala sama2.

sukanya tengok baju ni. lembut je warna. 
awat kain dia tu cantik je beralun. kain aku y beli ni beralun ke tidak agaknye ek?
source : sini

nak yang paling kiri tapi xtau kain aku beli ni sesuai ke x nk buat mcm tu uhuk2

nak yang belah kiri.cantik!!!


dina halim

ok makin lama makin pening. nak buat baju mcm mane ni?????????????

Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea