Aug 24, 2011

myohmy! terujanya baju dah siap!!

at 12:09 AM
Alhamdulillah. baju nikah dah ada. udah siap. dah try.Alhamdulillah ok. walaupun macam lari sket drpd apa yang digambarkan hak2. xpe lah,janji siap. hehehe

so mulai sekarang kena jaga makan jangan bagi gemok,jangan bagi buncit sebab nanti xde ruang untuk isi2 yang tidak dikehendaki hahaha

ambek gambar guna phone murah je.
cantik kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hihihi

hari2 pandang baju tergantung kat dinding buatku tak sabar.hihihi <-- gelak gatal!

p/s: sijil kahwen dah ada, baju dah siap...bila la agaknya orang tu nak g salam tok kadi haha
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea