Oct 12, 2011

kad saya simple dan cantik!!!!!!

at 10:42 PM
tolong,tolong,tolong

boleh tak nakjerit kat sini? kad saya dah siap. simple dan cantik!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha

xleyh blah puji kad snirik. sebenarnya simple je kad ktorang. memang senang! ni la tips aku untuk korang yang pening2 kepala nak pilih2 kan. amek je yang readymade tu. xyah nak buat snirik yang cantik2,ubah sana ubah sini,hantar 2,3kali betulkan draft. tengok macam aku, 2mgu dah siap! hahahaha

*padahal dah xdemasa nak buat semua tu hak2

for our kad, aku pilih perkhidmatan Kanda& Dinda wedding. sebenarnya banyak lagi website yang aku rambang mata nak pilih tapi bila jenguk2 ngah under maintenance lah. tu lah, nilah. pastu mintak quotation pon nak kena pergi kedai nun jauh di kuantan. kak oi, saya duk penang xkan la semata2 nak g kuantan kan haha. memang xkan la

disebabkan kesuntukan masa, ktorg pilih yang paling simple kot dalam tu. peta dah lama buat. lepas isi borang tempahan, pihak kanda dinda akan contact within 24hours. memang pantas. disebabkan ada satu salah isi, dorang call aku. after betulkan,dorang cakap akan bagi draft after a week.

memang betul, lepas tu sampai la draft. Alhamdulillah semua ok then terus proceed ke printing. seminggu lepas tu terus siap. ktorg g amek terus kat kedai senang. nak pos2 bagai extra duit lak kan. so pergi la amek. puas hati ngan kad ni. skang proses lipat melipat. 

sape nak tolonggggggggggggggggggggggggggggg!
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea