Oct 3, 2011

alkesah kadkahwin saya!

at 10:59 PM
tersebutlah kesah, apabila tiba-tiba majlis perkahwinan saya dipercepatkan. sangat2 lah dipercepatkan. 2bulan awal dari tarikh yang dijangka. so agak2 korang bila ek? hahah ada hati lagi nak berahsia. :P

lepas balik kampung haritu, dapatlah satu tarikh. maka kelam kabutlah nak buat tempahan bagai. macam kad kahwin, selagi xde tarikh memang xleyh nak proceed la kan?

tapi bila dah dapat tu, terus tengok balik kad yang survey dulu2, terus isi borang tempahan. kena isi semua maklumat lah yang dikehendaki. then dalam masa 24jam dihubungi oleh pihak kad tu. sebab ada salah isi sikit. pastu bayar deposit rm50. pastu terus proceed untuk draft.   dalam masa seminggu dah siap draft. check 2, 3 kali rasa macam dah x silap. proceed pulak ke step seterusnya . bayar 50% daripada balance. so, skang tunggu dorang printing. dan amek bila siap dalam masa yang ditetapkan.

nanti dah siap i bagi kad okeh. hihihi

bila aku renung2 balik, rasa macam simple n sekejapnya urusan kadkahwin aku ni.xde la masalah macam sesetengah B2B yang lain. ada yang salah type lah, x ikot apa yang kita nak. kena pulak ngan b2b yang cerewet, bunga letak senget pon nak betulkan balik. Alhamdulillah, Allah permudahkan salah satu step kami. aku pun dah x larat nak banyak2 cerita, banyak songeh. hopefully xde salah kat mana2 nanti.

tapi, kad aku simple2 aje. buat mahal2 kang orang buang lam tong sampah lak. aku rasa mcm sayang duit pulak haha. kedekut bertempat ke x ni? :P
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea