Nov 8, 2012

simple celebration

at 9:02 PM
Sooooooooooooooo, yesterday was our first anniversary gitew!

xde pun candle light dinner bagai....

makan seperti biasa ajew haha

enjoy the pic sudeh~

kolam is everywhere.. cantik kan?

So, kami ke sushi king to celebrate our 1st anniversary. sebenarnye xpyh tgu anniversary pon kami dtg je klcc ni hahaha

my lovely soulmate

i mkn y ni. suami punya xsempat nk snap dah ngap!


1st time mkn!!! sedap sangatttttttttttttttttt. soft shell crab salad. will be my fav after this!

ikageso karaage. this will be hubby's fav

kecik je kan. 1/5 dr plate

penuh minyak..euwwww

setelah dipujuk rayu!! our last meal. i mkn 2, hubby mkn 3 kuikuikui. yummeehhhhhhhhhhhhhhhh!

ni semua hubby mkn + 2plates i mkn
tahun depan celebrate kt mano pulak ye...hmmmmmmmm
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea