Jan 20, 2013

Seronok shopping sakan!

at 12:39 AM
Assalamualaikum!

****************************************************************

suatu hari di ofis ..

X     : suami ko mmg keje blk lmbat ek skang.
Aku : aah. busy sket sbb project dah dekat due date.weekend pon pg keje.
X    : pastu ko pg skali ke?
Aku : xde makna la aku nk pg ofis dia.wtpe? baik aku pg shopping.
X    : uish larat ke ko nk bwk perut tu? tp pompuan ni kalo shopping mmg larat aje
Aku : mmg pon.wife senior aku lg la. arini shopping sakan, jln2 kt GM, esoknye bersalin haha.

*****************************************************************

YES! So nak storynye di sini i pergi shopping walaupun berbadan dua! tu je kekeke. mmg xda apa nak dibanggakan pon. mak buyung lain pon ramai y mcm ni hehe.tp tu la, kadang2 ni bila orang lain tgk, lagi2 kaum adam kan. dahsyat betul pompuan ni kalo bab shopping, perut memboyot pun sanggup lagi jalan2 sakan.

Allah memang jadikan kami golongan hawa ni mampu lagi untuk buat kerja2 seharian walaupun ketika mengandung. kalau x, nak duk terbaring je kat rumah satu apa la x jalan kan. Syukur alhamdulillah sebab aku masih lagi diberi keupayaan mcm tu. mungkin ada sesetengah orang y xlarat nak jalan bila pregnant. dengan alahan lagi, mabuk2 segala kan. Alhamdulillah aku biasa2 saja hehe.

maka sebab itu aku pergi shopping harini hahaha. panjang kan mukaddimah nak gtau pergi shopping. larat lah lagi walaupun minggu lepas dah pergi baby kiko sale tapi x beli pape, maka harini gagahkan diri jugak pergi kat PWTC. ada expo utk mom, baby n kids. yelah, bila nk beli barang2, time2 mcm ni la nak penuhkan bakul dgn brg2 baby. nk beli biasa2 kat shopping complex tu mahal la bagi kami y bukan lah ada harta berkepuk2 haha.

tp jgn main redah aje bila namanya expo/sale etc. kena bijak jugak.xsemua barang murah gila2. ada tu yang x murah pon. so pepandailah kamu sekalian. kena bijak berbelanja kui3.

puas hati jugak sebab dah byk senarai boleh dipotong dalam list. bli awl2 bagus jugak. takut nanti makin memboyot makin malas. tp yeke? bila da tgk baju baby comel2 mmg hilang segala penat. arini jalan saja 3 jam. bila dah abes borong nak patah balik ke kereta tu br terasa kaki lenguh, dahaga air gila. dahsyat2!

So, sape yang x pergi lagi esok masih ada. PWTC mom,kids&baby expo. smpai esok shj okay.
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea