May 28, 2011

mari terjah butik pengantin

at 6:01 PM
tapi bukan butik inangsari la for sure. ehemmmmm.

okay. sekarang rasa macam cuak sebab satu apa pun tak buat. tengok kawan aku dah kelam kabut tapi aku masih boleh lepak2 hak2.
Daisypath Wedding tickers
haaaa cantik je kan nombor tu. tapi satu hapa pun belum prepare. aritu dah survey2 kat sini. dah beli pon baju untuk bertunang tapi rasa macam jadik baju raya je haha. why? i really need him or my sisters time nak beli baju. "anything will do". yes. thats me. susah kalau ada benda ni lam kepala. nampak ok je terus mcm xkesah. sebab malas nak pening2 kepala kan. last2 nampak macam baju raya sudah. entah2 baju mak aku kang lagi lawo. tertukar tunang x ke naya? hak2.

so for now, aku taknak survey dah kat sini. trauma inangsari xhilang lagi maaaaa. so nak balik ganu je survey, kalau cantik baru beli. x cantik kita x beli tau. ingat ye korang, lain kali sebelum try apa2 tanya terus kena beli terus ke kalau try kan. kang trauma macam aku hak2

erm,haritu dah list out butik2 yang akan kuterjah awal bulan jun nanti. aku cuti 4hari. so inilah masa nak balik kampung siapkan apa yang patut kan. 

che ku manisah-k.tganu
De Idaman-k.tganu
kasihdrias -jerteh
harumkasih-jerteh

ni adalah senarai kedai yang aku jumpa kat internet la. nanti pergi je jugak kat kedai2 berhampiran dengan rumah kang. jumpa tepi jalan je aku terus terjah. susah tau kalau sorang duk shah alam, sorang duk penang tapi dua2 kenduri kat terengganu, how meh? xkan aku nak g butik pengantik penang. nak sewa segala. x ke naya. itu je lah for now.

ok, nak pergi google hand bouquet y comel2 lak. mata ne~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea