May 7, 2011

serius saya xtahu apa-apa!

at 1:28 PM
Alhamdulillah sekarang dah ada rumah baru, keje baru, hidup baru, suasana baru. tapi aku tetap aku. cewah! ok, after balik dari jepun haritu, agak busy sebab hari-hari duk belajar kereta. buat lesen. and alhamdulillah dah lepas. dah boleh bawak kete ni haha

after selesai pasal lesen, aku datang penang. dapat keje kat sini kan. maka kerja kat sini la. dah duduk rumah baru ni. dah masuk keja 4 hari. so far mcm ok tapi xtau la future cmne haha.

utk masa ni rasa macam blur2 gitu. bayangkanla, dah stop lama sangat. preparation untuk bertunang is zero. tunggu stabil sket lah hikhik. alah bukan nak buat grand2 pon. simple2 je. so xde la kelam kabut sgt kot. aku lebih focus kat persiapan kahwen nanti la. y tu lagi penting kot hehe.

so, sekarang ni ngah tgk2 balik y mana dah ok yang mana belum.. apa yang perlu dibuat buat masa sekarang ni bla bla bla. serius blank gila hak2. xpe2, kita kayuh pelan2. haha jangan tak sampai dah la.
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea