Oct 24, 2012

Maternity pants

at 9:09 PM
Assalamualaikum!


alkesahnye, pregnant baru je nak masuk 14minggu tapi perut macam dah membonjol keluar. rs mcm xbesar lagi tapi seluar2 lama semua dah xboleh pakai. eh boleh je nk pakai tapi kena zip suku je hak2..

so semalam pergi la beli 2 pasang maternity pants. harini pakai terus haha. rasa mcm x mengandung dah sebab rs selesa. xde la rs perut ke depan. kekekeke

nanti nak beli lagi lah untuk pakai jalan2 pulak hihihi

excited! 

tadi tengok sorang makcik ni pakai baju one peace, nampak perut besar. xdpt bayangkan nanti aku pun mcm tu insyaAllah.

waku2~
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea