Oct 31, 2013

So much win!!

at 8:09 PM

Assalamualaikum!

Haaaa ape y "win" sgt tu?

Alkesahnye....damia dah laaaaaaaamaaaaaa dah pandai sebut2 ni. Xde la "aaaaaaaaaaa" je manjang kan.

Memula "te te te te "..... bila time potpet2 haaaa. Kua la "te te te" dia tu. Mula2 aku dga mmg rs excited sgt sbb damia dah pandai ckp tp dlm bhs dia la. Bukan bhs kita ni.

Then x lama lepas tu jadik "ta ta ta ta" pulak.....

Pastu advance sket, "ta te ta te"... ikut suka dia la kan. Kejap "ta" kejap "te"..

Kemudiannya "da da da da........"

Tp smalam lain sket. Dia da start sebut "pa pa pa pa pa".

Haaaaaa ms ni aku kt umah maksu la nk amek dia. Bila dga damia sebut tu da boleh agak siapa yang paling excited. PAPANYE LA!

aku diamkan aje la xgtau lagi damia da sebut "pa pa pa pa". Smpai parking umah damia da tdo. Tp bila nk naik umah, terjaga balik. So ak tinggalkan dia dlm bilik sorg, ak mkn dinner. Sebabnye puas duk menyusu duk dodoi2 xmo tidur ak bior je la dah kebuluran kan.

Tiba2 ms ngah basuh pinggan papanye jerit, lari2 datang dapur. Aku terkejut la ingatkan damia nape. Haaaa tau nape?

Sebab papanye da dengar snirik damia sebut "pa pa pa pa" tu. Haruslah gembira sebab bukan sebut "ma ma ma ma" dulu ke.

So much win katanye.  Yela, aku layankan aje. Sbb selalunya mamanye y menang.  Damia tgk mamanye je pon da senyum. Papanye slalu jelessssssssss haha

So kita kasik can lah kat apak2 ni kuikuikui

 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea