Nov 6, 2010

keazaman

at 9:03 PM
sebelum cuti deepavali hari tu, aku ngan dia macam nak shopping jap. shopping cmne lagi kalau sorang duk malaysia sorang duk jepun ni. shopping kat internet la. sebab aku risaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu sangat takut terguna duit yang ada ni. memang susah la nak simpan!

aku lagi suka tukar duit kepada bentuk barang terus! hahaha a.k.a shopping lah! insyaAllah lagi selamat haha sebab tu aku nak ajak dia shopping. cari sama-sama barang yang nak buat hantaran nanti. walaupun jauhhhh lagi kan. haha xpe2.

yelah, rancangan ktorang ni flexible la konon-konon. ade tarikh yang ktorang bajet tapi kemungkinan berubah mengikut kesesuaian keadaan lah. berubah mengikut apa sahaja kebarangkalian di tengah-tengah nanti.

ok berbalik pada hantaran. actually aku dah bookmark banyak2 page masuk lam satu folder pasal barang hantaran ni. senang nanti nak window shopping sama-sama. tapi aku tak tahu di mana silapnya, terdelete satu folder. hilang abes sumer bookmark page tu. wuwuwuwuwu

so kena berusaha lagi la ni. walaupun puas ku pujuk2, dia masih tetap kepada most wanted thing si oren-putih. nanti kalau dah ada kita grab terus tanpa berkelip mata ok? hahaha

bila duk selalu tgk blog kawen org len ni, macam2 y dorg buat sendiri. terus jatuh hati. masalahnye aku ni xcreative dan xrajin mcm dorang! hahaha xpe2, utk masa sekarang ni carik idea dulu sementara internet connection pantas kilat ni. kumpul2 banyak2. decide nk mcm mana. kang blk msia boleh la try buat slow2.eceh. berangan!
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea