Nov 14, 2010

si dia dipaksa renshu(berlatih) jadi ketua keluarga ha ha

at 11:26 PM
fuh!
dari pukul berapa lagi kami duk window shopping.
bertukar2 link sana sini.
saling bertukar pendapat yang mana berkenan, yang mana okay dan yang mana tak okay.

sehingga lah jumpa barang yang berkenan.
ya, kami berkenan. sangat  berkenan.

calculate sana sini.
compare sana sini.

fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

setelah pasti dengan kandungan, sila tekan butang [order]

tak tahu kenapa rasa  macam hati dupdapdupdap je nak tekan. hahahaha bukan aku sorang je! dia pun sama. dua-dua pening. dua-dua bercelaru nak buat keputusan. 

aku : cepat buat keputusan
dia : awak la!
aku : saya ke?? awak la, renshu nak jadi ketua keluarga ni hahaha
dia : hahaha baiklah. dengan ini silalah order 

sampai macam tu sekali ko! walaweyhhhhhhhhh. teruk gak penangannya. maka..................

Thank you for your order

Your order has been sent to the shop

kompem malam ni aku tak lena tdo! hahaha

p/s : tapi ni bukan most wanted oren-putih tau! haha

Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea