Nov 18, 2010

expect the unexpected

at 11:57 AM
tajuk macam pelik. lantak lah. janji aku sorang je yang paham! hahahahaha pagi tadi tidur kurang nyenyak. kejap2 terjaga. biasala tu sindrom barang nak sampai harini kekeke gedik gelenya buat pagi hari, konon2 jadik pendorong bangun awal pagi tapi hanya tinggal mimpi. sejuk pagi yang membeku sampaikan aku tidur pun selubung penuh dari kaki sampai kepala. dengan futon(toto)+mofu,beralaskan hot blanket lagi. bukan dengan selimut aje.

ok berbalik pada topik asal. 3 hari lepas aku order barang tapi masih lagi  bukan most-wanted si oren-putih. pagi tadi barang dah sampai. dan tang tu jugak aku bukak. walaupun dalam kepala ada dah bayangannya macam mana, tapi nak jugak bukak kan. walaupun dah dapat amaran dari dia, kalau bukak kena beli baru haha

tapi degil. aku bukak kotak dari pakcik sagawa. speechless. cantik!!!! i like! and ada lagi benda yang lagi cantik yang aku tak expect! sorry tak pernah beli barang macam tu so xtau akan dapat benda camtu! jakun. hahaha

terus terfikir dan terbayang dalam kepala nak letak mcm mane as a hantaran nanti! huaaaaaaaaaaaaaaah i like!

sorry xde gambar lagi. sebab teruja bukak2. kemudia sambung tidur. haha eh kalau gambar pun sipi2 aje la aku tunjuk ye. buat yang dah tahu, sila zipkan mulut anda onegaishimasu. hehehe

kesimpulan : ada dua lagi yang perlu diburu sebelum balik ke malaysia! yosh!
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea