Jul 20, 2013

Jenuhnya nak pam...

at 5:49 AM
Assalamualaikum!

Hmm..xtau cmne nak mulakan.. dulu ingat ok2 je..tp dugaannye Allah saja yang tahu.

Haa cerita ape ni kan? Hahaha

Cerita apa lagi kalau dah ada anak bagai kan..cerita pam susu la hehehe. Awal2 dulu walaupun susu macam x banyak sangat, masih jugak Cuba untuk pam on time.

Tapi makn lama, dugaan makin berat. Pernah sekali tengah pam2, tetiba lampu merah dah menyala! Apa tandanya tu? Tu maksudnya pam dah xde bateri. Sebab saya pam kat surau opis yang tak ada plug nak cucuk so terpaksa la guna bateri.

Dah kalau xde bateri cemana nak pam? Surau kat bawah pula x strategik plugnye. Adake patut letak depan sekali. Cmne nak guna bila org ngah solat? Adehhhhh. So xleh nak pam, nak pakai tangan x prektis lagi kalau perah setitik je kua. Sakit je lebih hak2.

Tu kes no1.

Kes no 2 pulak.

Pam aku ada satu valve kecik sgt. Besar jari kelingking baby je. Alkesahnye sumer hilang. Masa beli dapat 4, tapi asyik hilang je sumer. Yang last stok hilang lam kereta. Terlanggar tangan sendiri, jatuh celah lubang kusyen. Ampes xdpt ambil langsung!

So sementara tu aku tutup pakai jari sendiri. Berbekas jugak lah bulat2 kat semua jari.n agak sakit la. 2,3 hari gak la duk buat mcm tu sementara nak tgu yang baru.

Tapi sebab stok xde, maka kena usaha jugak pam nak bagi susu kat damia. Ni baru dua kisah, macam2 lagi kisah yang dihadapi tapi kuatkan semangat jugak nak bagi susu tulen dan original untuk anak mama.

Chaiyok2!
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea