Jul 30, 2013

xde rezeki nak buat mcm mana

at 8:52 PM
Assalamualaikum!

Arini entri sedih....

semalam.... susu damia lebih 5oz! Bagi 12 oz je pun, maksudnya damia hanya minum 7oz...haiihh pening mamanya.  Aritu bagi 10 oz, abes pulak.. ok2 xmo cter psl tu, nk cter benda lain ni...

susu lebih 5oz. Lam kereta on the way ke rumah bg minum satu botol.

lagi 1 botol 3oz....

dalam pukul 8 cmtu nak bagi susu kat damia. Suruh papanya tukar botol sebab puting lama laju sgt kua air susu nya. Byk keluar kat mulut.

Papanye pulak bijak, pergi tukar kat atas sofa. Lepas tuang dalam botol lain, duk belek2 botol n puting lama, skalik papa terlanggar botol susu baru y berisi 3oz tu, maka tumpah la semua atas sofa.

S.E.M.U.A!
3OZ KOTTTTT

Mama terdiam terkelu.

3oz tu pam 30min gilir2 kiri kanan.

terus merajuk masuk bilik susukan damia.

pasrah betul....

dah bukan rezeki damia nak buat cmne kan....
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea