Aug 16, 2013

4 months old Damia

at 8:05 AM
Assalamualaikum!

Raya aritu damia dah pun genap 4bulan. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk menikmati anugerah yang tak ternilai ini bersama2. Erk menikmati mcm apa je kan. Maksudnya menikmati masa2 bersama yang x ternilai gitu.

Dah banyak perkembangan damia yang selalu buat kami ketawa dan bahagia.

Yang terbaru, damia dah pandai gigit2 bibir bwh. Kejap2 gigit, comel gila mcm nk gigit2 jugak pipi tu.

Sekarang dalam percubaan nak meniarap tapi br mengiring dan masih tersangkut. Pastu dia akan bising2 marah sbb tersangkut haha. Ada sekali tu tgh tidur, dia tertiarap sbb dah tepi tilam so senang tergolek kan. Tapi boleh je dia sambung tidur, tapi kejap2 angkat kepala. Haiihh buat mamanya melting sajo.

Dah pandai gelak kalau diagah. Actually dah pandai tersenyum sejak 2bulan lagi tapi sekarang lagi lebar dan siap bunyi2 la. papanya selalu jeles tgk mamanya bonding ngan damia bergelak ketawa kekeke

Daaannn sangat bising mulutnya potpet2.  Banyak betul bercakap. Mungkin sebab mamanya dan papanya memang banyak bercakap kot hehehe.

Dah pandai mengamuk2, menjerit2 memprotes kalau lambat bagi susu, x angkat bila dia dah bosan. Jerit aaaaaaaaaaa macam orang besar , bila angkat terus senyap buat mula x bersalah! Haha comey! 

I wish our house have cctv so that in future boleh tgk blk. Nak rakam mmg xjadik sbb bila tayang je note ni dia terus diam mcm xde apa yang berlaku.


I am so in love with her! ♥♡♥♡


 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea