Aug 21, 2013

damia's new talent #1

at 12:11 AM
Assalamualaikum! 

Damia sudah pandai meniarap! Yeay!

sebenarnya dah beberapa minggu kebelakangan ni damia dah start pandai mengiring,  percubaan untuk meniarap. Tapi asyik tersangkut tangan je xlepas2!

Tadi lepas berbuka, tinggalkan damia kat atas tilam duk main2 ngan mainan yang tergantung2 tu. Aku nak pergi mandi. Hubby n mak mertua ngah solat. Bajet2 dorang da nak abes solat, ak pun pergi mandi.

time mandi tu dengar la damia duk bising2 aje. Biasa la kalau xde orang entertain,  memang mulut dia potpet2 mintsk simpati hihihi. 

Bila siap mandi, tengok2 dia dah duk meniarap.  Mulut masih lagi potpet2. Terus rs pelik. Eh hubby ke y letak dia meniarap sebelum pergi solat? Tapi takkan la kan. Bila hubby siap solat terud tanya,  n hubby ckp tak pun. Maknanya damia meniarap sendiri dengan berjayanya!

Alaaaaaaa......xsempat nak tengok! 1st time kot, detik2 y berharga ni.

aku pun apa lagi,  terus baringkan damia and nak tengok dia meniarap lagi sekalik sambil merakam.

setelah 4x rakam guna keek barulah yang last berjaya! Kira la sendiri. 36s x 4 . Seronokkkkkkkkkkk tak terkira! 



 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea