Jul 12, 2010

tapi.tapi.TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

at 11:26 AM
hai semua!!!
assalamualaikum =)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

wah wah lama sungguh biar blog terabai..xde idea and xde mood nak bercerita apa-apa. 2 hari tidur umah orang lain hehehe 
ok2.to cut it short, saya akan balik beraya this year!!! memula hati degil taknak balik raya. konon2 la kan.tapi sebab kesian kat family adik beradik yang dah kawen semua nak beraya kat umah mertua masing2. ini tak boleh jadi. pastu rakyat tempat saya berada sekarang ni semuanya anak emak. nak balik beraya tidur bawah ketiak emak. so saya tak nak beraya di perantauan sorang2. tak dapat hantar gambar keluar kat utusan pun xpe lah. kekeke

ada orang cakap, nape tak bertunang terus alang-alang balik? tapi taknak bertunang lama-lama. hmm masih lagi pening2. nak kena tanye pendapat orang yang lebih arif dulu hihi,what say you?








eh jap2.tadi ada dengar satu ceramah ni. dalam bahasa ganu.dia cakap yang kalau laki dah tanya nak jadikan seorang perempuan tu isteri dia dan si perempuan bersetuju maka hukum nya telah menjadi tunang orang. siapa masuk meminang adalah haram.

so maksudnya saya ini telah menjadi TUNANG orang.sila jangan masuk meminang saya ye orang lain kekeke. so pembetulan dia, adakah saya nak buat majlis yang mengikut adat ni masa balik raya ni? wait and see~



tapi.tapi.TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kalau saya balik beraya, and insyaAllah kalau tak ada aral melintang family dia datang rumah. alamakkkkkkkkkkkk macam mana ni.baru je menarik nafas lega. oyoyo. kena berlatih melayan tetamu la macam ni hihihi

dah mula dah jantung ni.dubdabdubdab.phew~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea