Aug 7, 2010

bila hormon tak stabil

at 8:37 PM
semua orang sedia maklum, perempuan ni ada satu masa yang hormon dia tak stabil, emosi terganggu salah sikit je zaaaaap! kena cantas la jawabnya. dua keaadaan bila emosi tak stabil ni. bila period dan waktu mengandung. kan2? aku tak pernah mengandung so xtahu nak cakap macam mane tapi secara teori nya macam tu la kan. practically xleyh nak cakap lagi. tunggu 3 4 tahun lagi lah, insyaAllah. amin haha

so, bila dah emosi tak stabil. siapa yang kesian? future husband la. adehhh. kesian la. kadang2 pasal benda kecik pun aku nak mengamuk. xde la mengamuk mana, merajuk tarik muncung panjang sedepa la. pastu menangis hahaha

wahai lelaki2 di luar sana. kami bukan sengaja pun. dah hati cepat je tergores kan. maafkan kami. hihihi
tapi bukan lah mengambil kesempatan nak jadikan alasan "pms" sebagai tiket nak merajuk hari-hari. 
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea