Aug 5, 2010

task untuk future husband ha ha ha ha ha

at 4:17 PM
assalamualaikum =)
*************************

hai hai bai bai hehehe

aku baru je bagi 1 tugasan baru untuk future husband, insyaAllah. tak susah pun hehe

dulu masa aku form 2@3 aku pergi kat satu pasaraya ni, bahagian cenderamata/hati(?).sampai kat satu part ni, aku tertarik gila ngan satu benda alah ni. memang menarik hati dan jiwa aku la. haha
masa tu nak beli dah, tapi aku matikan hajat di situ. masa tuh pulak bahana membaca novel punya impak menampakkan kesan-kesannya haha. masa tu aku duk cakap kat diri sendiri camni

"aku taknak beli sendiri. kalau ada orang bagi hadiah ni aku nak kawin ngan dia"

hahahahahahaha. POYO kan? tapi kalau dapat daripada perempuan xkn la nak kawin ngan pompuan ye tak? dulu time form 4 ada la aktiviti SA kat dalam dorm. setiap orang dalam dorm diberi SA masing-masing .xleyh men pilih2. so masa hari last2 kena bagi hadiah kat SA masing2. aku tulis kat whiteboard dorm 

nak barang2 yang gerak2 ada bunyi2. 

kalau dapat benda alah ni memang aku suka gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. impian dari umur 14 tahun nih. tapi sampai sekarang tak pernah dapat agi hehe.

so aku bagi new task kt future husband sebab aku nak kahwin ngan dia je. so dia kena cari jugak hadiah tu haha.


hint : ada hukum fizik. bergerak2 dan ada bunyi. 




hahahaha memang sangat tak membantu kan? semua benda pon ada hukum fizik kot. semua benda gerak2 dan ada bunyi2 kot. hahaha

tapi aku taknak tambah hint lain sbb dari dulu smpai sekarang aku just akan guna hint ini shj. so, to my future husband sila berusaha sampai dapat hihihi

just follow your heart. eceh..

p/s: kalau awak tahu personaliti sy cmne, suka brg cmne mesti awk tahu apa brg tu kekekeke 
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea