Aug 10, 2010

detik2 aku jatuh chenta ngan BM (o^_^o) *blushing

at 3:53 PM
eceh.tajuk taknak kalah. tapi aku taknak cte y tu pun. just xtau nk letak tajuk ape hahahaha
sementara masa banyak berangan ni aku nak tulis la. kecoh la lu minah! haihh blog aku suka aku la

dah jadik belog cintan-cintun la pulak. mana preparation kawen nya? ngah bersiap sedia la ni haha perisai sana-sini. so bagi tensen berkurang so kita santai2 dengar cerita jiwang2 okeh? x okeh? p main jauh.shuh3

ok. lagu ni yang buat aku sedar sebenarnya aku dah start suka si BM ni. memula duk pakat nk deny. mati-matian lah. orang duk lempar gosip ke apa ke. lantak lah. aku tetap dengan pendirian ku. ha ha ha ha

kami janya kawan biasa. tak lebih dari itu <--- cilok jawapan artis sket kekeke 

sampai lah one day. aku terdengar lagu ni. time tuh ngan homesik ke ngah sedih ke ngah apa aku xtau la tapi aku dengar je lagu ni. aku amati lirik. tetiba aku nanges. nanges gila2 lah. macam budak kecik. nasib bek duk sorang. takde la housemate mengamuk dengar aku nanges. eceh.

pastu aku msg die. 辛いです。知らないの?
xtau makna? p tanya pakcik google haha.

xnk lah cte banyak2 kenapa bagaimana dan di mana. p la dengar sendiri. walaupun tak nampak kaitan hahaha oh, hint : kau dan nya dalam cter ni bukan tertakluk pada satu watak je hahaha sesuka hati aku je kan. aku tu sah2 lah aku, xkan jadik kau pulak



hakikat sebuah cinta by saleem.
Aku adalah insan yang tak punya
Cuma rasa cinta membara
Lalu tercipta rinduku padanya
Kerana cinta bahagia

Pujangga menyatakan oh cinta berharga
Dari emas dan permata
Lalu ku bawa cinta di persada jiwa
Sinar menyuluh gelita

Sewaktu debar cintamu terasa melanda
Bangkit rinduku padamu di ketika itu
Lalu tersentak diriku sedari lamunan
Kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan

Aku adalah insan yang tak punya
Kilauan emas permata
Lalu kucuba menaburi cinta
Bagimu tiada nilainya
Tiada harta dan cinta


Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea