Aug 20, 2010

masa silam

at 6:35 AM
tak tahu kenapa tapi kalau bab jiwang-jiwang ni memang aku lagi selesa nak berceloteh di sini hehe

nak tanye satu soalan. kau kisah tak pasal masa silam partner kau? what if oneday kau dapat tahu partner kau blablabla. kau pernah nak ambil kisah tak? pernah cuba untuk mnegorek seboleh mungkin kisah silam mereka?hmmm bagi aku, apa-apa pun yang terjadi di masa lampau partner aku adalah hak dia untuk sembunyikan. dan aku memang takkan nak mencuba untuk mengorek ke apa. unless kalau dia willing nak gtau aku sendiri tanpa paksaan. bagi aku, apa yang lepas biar lah berlalu. tak mahu nak kaitkan dengan masa sekarang. bukan apa, sesetengah orang sangat mementingkan pasal ni.

aku pernah terdengar, even kau dah kahwin kau tak perlu nak ceritakan everything pasal masa lampau kau lagi-lagi kalau akibatnya memudaratkan perkahwinan. aku tak ada dalil yang nyata. anyone? kongsi please.

haaaaa mula la tu nak serkap jarang. tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun mati kekeke

ok. apa progress sekarang?? nothing much. just nak kumpul2 duit untuk beli next new things. eh things? macam banyak je. hehe biarlah rahsia.
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea