Aug 30, 2010

kontroversi sejagat

at 1:25 PM
eh eh entah apa-apa je kan tajuk. memang kontroversi. 

after aku post entri semalam y memang keemoan tahap melampau tu, ramai pulak y pelik, tertanya-tanya apa sebenarnya yang berlaku.

Alhamdulillah, walaupun ada yang mulut busuk kat luar tu duk bising-bising masih ada lagi kawan-kawan aku yang bagi support. thanx korang! 

jangan risau lah kamu, aku oke2 aje di sini. cuma semalam tu agak kurang ok la kan. tapi xpe, aku tak perlu goyah tak perlu nak fikir banyak2 pun pasal apa yang dorg cakapkan tu.

yang penting aku fikir pasal hidup aku sebab jodoh bukan kat tangan dorang pun. at least, aku dah ada plan dan perancangan hidup aku. entah-entah orang yang bising2 tu xde pun kan. bising je lebih. 

haiiihhh sabar je laa.
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea