Dec 3, 2010

lain dari yang lain?

at 6:41 PM
okeh. kalau cakap pasal blog b2b ni kan, yang ada dalam kepala mestilah persiapan nak kahwen kan.yang paling menarik ialah entri2 mengenai idea2 masing2 nak untuk hasilkan barang DIY, dan senang nak kongsi idea ngan org lain terutamanya b2b yang lain2 lah.

kat tepi2 blog aku ni lagi lah. semua mantap2. masing2 ada hasil kreatif DIY tersendiri. tapi berbeza ngan blog aku ni. xdenye DIY tu. mungkin belum ada. i bet ada yang hampa kot masuk blog b2b ni. hampeh! tak membantu langsung! hahahah

sorry lah kalau itu yang kamu harapkan kalau tetiba termasuk lam blog aku ni time google nak carik blog persiapan kawen. aku mungkin belum sampai masanya lagi nak DIY bagai ni kan. haha

cuma ni mungkin satu lagi blog ala2 personal tapi menyentuh bab2 perkahwinan sahaja! apa yang aku fikir, apa yang aku berangan dan macam2 lagi lahkan. lagipun perjalanan kami jauh lagi.bukan macam sesetengah blog yang dah ada saki baki je lagi ke tarikh big day kan. hehe

apa-apa pun thanks lah kalau tetibe TERjejak ke sini tapi hampa bila tengok isi. =P
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea