Dec 31, 2010

kena buat plan baru!

at 11:15 PM
sebelum ni duk cakap2 pasal plan A lah, plan B lah tup2 smalam baru tersedar yang plan A memang kompem2 takleyh jalan. hahaha boleh pulak lupa kan. so kami mencari2 lagi plan baru hehehe.

Plan B macam ada kemungkinan okay tapi masih samar-samar. maka jadik lah plan B.1 hahaha sesuka hati aku je plan B.1

tapi ada jugak lagi plan C. haaaaa masih ada plan C. sebab plan A dah buang kena la tambah plan baru. so skang ni plan B.1 dan plan C. kekekeke

ceit, alih2 kawan2 aku jugak y on dulu. xpe2, nanti dua2 orang kena datang kenduri aku bawak laki masing2 ye . dan jugak hadiah besar2 sebab dah kahwin

tokorode~

sapa rasa baju ni cantik angkat tangan! cantiknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~



 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea