Dec 11, 2010

pray for me plis?plisssssssssssssssss~

at 12:50 AM
ni contest baru y aku br discover lately, and aku dah pun masuk. entry ade di sini. yes another blog. semata2 kerana contest ni tau! bukan la nk kata semangat, tapi alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal bahu. kalau boleh masuk kepala pun nak diusahakan.

oh, act blog tu dah lama ada. aku guna kalo time nk ubah2 layout blog. aku testing kat situ dulu. sebab tu nama blog testing. ok abaikan. aku post entry kat situ ade sebab2 die. sebab gambar y aku nak letak tu besar. n aku nk letak original size. mls nk shrink. xbest.so letak je la situ hehehe 


sape yang berminat nak join, boleh g jenguk blog ni. nak tengok gambar banyak2 pon boleh jenguk facebook ni.

sape2 nak tengok entry aku boleh ke sini. walaupun x seberapa, boleh lah kamu tolong doakan aku ok? hehehe. kalau ada rezeki aku, boleh menang skalik.. bestnye!pray for me!
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea