Jun 25, 2010

chantek dan comel....

at 10:49 PM
assalamualaikum....
hello world =)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

petang tadi aku follow junior pegi beli barang untuk taikai nanti.sambil2 tu singgah kat kedai 100yen shop. semua barang berharga 100yen. kot2 ada barang yang aku boleh tengok dan guna untuk persiapan di masa hadapan nanti. kena tengok awal-awal la sementara aku masih di sini. nanti nak suruh orang kat malaysia survey2 dulu harga pulak camne. tengok yang mana lagi murah. 

tengok-tengok kena fikir dalam2. sekarang ni semua orang duk nak buat sendiri je kan. D.I.Y la bak kata depan haha.lagi untung. tapi aku ni malas pulak nak fikir2 sangat.yela perancangan nye lambat lagi. so aku nya adrenalin pun tak aktif haha. ni antara gamba-gamba yang aku amek.sorry kualiti x berapa nak memuaskan hati.

susah jugak jadik orang yang tak boleh tengok benda2 comel. rasa nak beli je semua! hahaha geram2









comel tak kalau doorgift bagi gula2 dalam ni? hahaha comel kan?? eeeeee geram je tengok.tapi mahal kot bila beli banyak2..hmm xpe2, nama pun survey kan hehe

pastu melaram pulak pakai kasut tinggi2 ni haaa.entah bila la aku boleh pakai kasu tni and jalan dengan jayanya.
sila lah bermimpi hahaha



till then~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea