Jun 27, 2010

putih itu suci

at 1:36 AM
assalamualaikum~

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

rasa macam semua orang tahu aku nak kawen(tapi xtau bila haha) sebab penghasilan blog ni!hahahaha tapi peduli apa aku. ni pasal hidup dan masa depan aku kan. so apa yang aku terfikir ke apa aku just tulis je kat sini hehe.kadang-kadang nak bercerita kat orang segan. masing-masing punya pendapat pun lain ikut citarasa masing-masing kan. so aku xnk pening-pening kepala memuaskan hati orang lain.because its my wedding hihi

for now, tak banyak dalam kepala aku ni. orang tanya tema pun aku terkial2 nak jawab haha

tapi yang pasti. time nikah aku nak something yang suci and natural beauty gitu hahaha ni semua inspirasi daripada majlis nikah pertama yang aku hadiri. one of myfren nye majlis nikah. masa ni rasa mcm "ooohhhhh canteknyeeeeeeeee"

dia pakai putih.serba putih.xde tambah atas kepala kaler apa2. and i love the make up. sangat-sangat la natural. xde la nampak tebal 5 inci macam selalu prang pakai. tambah pulak ngan orang yang dah memang cantek.meletup habis. tak perlu pakai yang pelik2. simple is just nice. terbaikkkkkkkkkkk! so aku pun berangan la nak macam tu. nanti la nak godek2 tanya pakcik google baju nye contoh macam mana kan. lagi pun nikah lambaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat lagi =P

till then~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea