Jun 23, 2010

terlalu awal?

at 10:35 PM
assalamualaikum fellow readers..
salam sejahtera =)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

tetiba pula aku terfikir. awal sangat ke aku nak fikir pasal preparation ke apa-apa yang berkaitan walaupun aku insyaAllah merancang untuk bernikah pada 2011 iaitu setahun++ dari sekarang.

hmm...kang orang cakap aku gatal sangat nak kawen. macam adik aku cakap. hahaha

sekarang dah siap survey harga sewaan pelamin , mekap dan yang seangkatan dengannya. bukan apa. bajet ciput. senang nak saving kan hehe dan barang-barang hantaran pun dah mula aku melilau sana-sini =P bercadang nak beli beransur-ansur.mana nak cekau duit beli selonggok? haha

YES! we are serious in this matter. 

kahwen bukan perkara main-main kak oiiii.. ingat macam main pondok-pondok ke haha.sebelum aku beranikan diri buat blog ni, aku dah tengok-tengok dah blog yang orangl ain buat.kebanyakannya sama je masa ngan aku ni start fikir.cuma yang berbeza nya ada segelintir dari mereka dah tahu tarikh nak nikah. ada yang dah start buat preparation and start thinking 2years before getting married. kita hanya merancang dan Allah yang menentukan. boleh jadi perancangan kita akan makin cepat dan tak mustahil tertanguh-tangguh kan. mengikut keadaan. aral yang melintang tiada siapa yang tahu melainkan Allah 
hehe

haiihhh, penangan kahwen ni dahsyat jugak ek =P

till then~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea