Jun 27, 2010

finally!!!!safely arrived!!!

at 12:38 PM
assalamualaikum..........
hai fellow readers!!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

finally!finally!finally! and finally that things safely arrived this morning!!! fuhhhh~penat betul tunggu all day long!! ok im just exaggerating things hahaha while ordering that precious thing, aku pilih "(午前中)gozenchu" ; masa untuk barang yang diorder sampai. gozenchu tu maksud nye waktu pagi. biasalah orang yang lurus bendul macam aku ni tunggu lah dari pagi haha. duk je melanguk tepi dinding tunggu pakcik takyubin(posmen) sampai.

ni pilihan masa yang kita boleh pilih.

alih-alih pukul 1130 baru la barang yang ditunggu sampai! penat betul tunggu. 1130 tu termasuk lam waktu pagi ke tengahari ek? haha tetibe lak kompius. 

apakah barang yang semangat sangat aku tunggu??? jeng3. mana boleh kasik tahu. tapi boleh la bagi hint sikit2. ni barang hantaran aku hehe beli sikit demi sikit. sebulan beli satu. ade lagi 12 bulan. cukup la 12 hantaran hahahaha *kidding*


ini barang yang sampai last month nye bahagian



ni pulak dis month nye bahagian. hehehe

suka!suka!suka!

sangat-sangat la suka. barang tersebut pun menepati citarasa hehe ada orang cakap tak nak beli awal-awal.sebab takut nanti out of date pula. hmm entah la.bagi aku mana-mana pun ok. kalau selalu nk up to date payah jugak. sebab barang yang dapat time hantaran ni macam sangat bermakna la kan.ada sentimental value kata orang. so kalau boleh nak guna sampai bebila. kalau sentiasa nak up to date, kena selalu beli la pulak. hmmm xpe, yang penting hati aku puas hehehe

apa isinya tu tak boleh la nak tunjuk sekarang. tak surprise la haha kalau nak tahu kena datang majlis kahwin aku nanti. yang insyaAllah akan diketahui selepas raya nanti...........kot.haha sesuka hati aku je kan =P

stay tune~
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea