Jun 19, 2013

Baru kukenal apa itu rindu....

at 7:28 PM

Assalamualaikum!

Haaaa tajuk xnak jiwang lagi sket ke? Haha

Sekarang kan aku dah keje. Awl2 dl xrasa sgt rindu damia kt umah. Ye la, slama ni duk dga org ckp nk nanges la apa la kan bila tgl, tp ak mcm lek jeeee. Cm xde perasaan.

Tapi lain pulak satu hari ni iaitu hari isnin, kelmarin dulu bak kata org ganu.

Rasa rindu sangatttttt time kat opis. Xsabar2 nk blk umah. Dga suara dia. Since da pandai bunyik2 ni kan.

Kenapa rindu sgt?

Sebabnya, ahad tu kua g jln2 kat sunway pyramid. Lepas nanges2 tu dia tdo aje. Blk umah kol 7 pon tdooooooo je smpai mlm, bgn menyusu jap tgh mlm pastu tdooooooo lagik. Pagi2 pegi keje pon tdo lagi.

Rs kosong la sbb xdga suara dia, xdpt tgk dia gelak2 ke nanges ke.

Dulu kemain lagi xrs pape kononnya kan. Sekarang dah berlumba2 ngan suami, sape smpai kat umah dl nak gomol damia dulu hahaha. Masing2 berebut xnak bukak pintu besi huahuahua.

Cepat la smpai umah! Otw blk dr opis ni hewhewhew

 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea