Feb 10, 2012

mind your own business...boleh?

at 9:51 PM
hari ini hati aku panas macam nak meletup-letup
yes. ktorg baru setahun jagung lam perhubungan ni. tak lama macam korang yang dah bertahun-tahun tapi menipu kat belakang ingat aku tak tahu ke. tapi tu bukan alasan untuk kamu-kamu semua nak pertikaikan everything. aku nak plan my own big day pun tak pernah mintak duit dari kamu pun nk setup blog ni.kalau tak suka pergi la main jauh-jauh boleh tak?aku tak pernah mintak pun kamu nak datang sini dan pertikaikan semua. ada aku mintak?we are just planning our own big day...bahagian penentuan kami serah kat Allah....yang korang nak lebih-lebih kenapa?tensen


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.B2B kat luar sana pernah tak mengalami keadaan macam ni? memang perit lah dirasakan. tambah2 lagi tensen ngan preparation kan. jangan pedulikan semua tu. buat cool je. marah pon jangan. sebab kita sendiri pon xtau ketentuan jodoh dari Allah. aku bukan cakap mcm ni sebab aku dah kawen ke apa,jodoh aku sekarang ni pun xtau sampai bila kan..cuma kita doakan yang terbaik sahaja dariNya. kata-kata sumbang dari kiri kanan kita terima ngan hati terbuka. kalau over2 sangat pon xboleh, kang xjadik malu hehehe. so,banyakkan bersabar dan berserah kepada takdirNya. jangan duk pk sgt suara2 sumbang tu. gambatte!
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea