Feb 8, 2012

patot la kad akuan kahwin xdapat lagiiiii.....

at 4:01 PM
Assalamualaikum!

tengok pada tarikh tu dah masuk 3 bulan kitorang kawen. skang ni yang aku hangkut ke hulu hilir lam wallet ialah sijil kahwen sementara. manalah tau masa ngah syok2 duk tidur kat hotel jais datang ketuk pintu boleh gak hulur2. tapi sepatutnya valid sampai sebulan je lepas kahwin.

so balik kampung cuti aritu ingatkan nak la amek. tapi ngah cuti sah2 la org xde kan. masa nak balik sini balik sempat tanya kat abah.

aku : abah, kad kahwin tu dah siap ke belum?
abah : siap doh. aritu baru je org pej agama dtg umah. 
ma : mana siap lagi, aritu datang mintak sign je
aku : sign apa pulak?
abah : dorg dtg mintak sign abah la, abah sorang je x sign lagi kat borang tu. so xleyh wt lagi kad
aku : hahahahahahahahahahahaha. saksi sumer ada.sign wali je xde hahahaha

yes! cmtu lah ctenye, tuk kadi pon satu. masa nak akad nikah aritu x pulak check hahaha. so x siap lagi lah kad kahwin tu. nanti abah pergi amekkan.

aku : ni ada surat sementara aritu jah. sebulan jah valid.
abah : alah,kalau dah mengandung beranak xkan org nak tangkap lagi haha
aku : abah......................!!

p/s : aku xtau nama sebenar kad tu apa. kad kahwin mcm kad undangan kahwin pulak haha
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea