Feb 15, 2012

halnikahkahwin#2: pelamin & kek

at 3:46 PM

ni pelamin masa kenduri kat rumah aku. kami memang ada pelamin tp xde la istiadat tepung tawar,renjismerenjis  ke apa,just utk bergambar sajo. kami ambil perkhidmatan kak yah; merangkap mak kepada kawan kakak aku. selepas nego sikit sebanyak dapatlah harga rm2400 utk full pakej. 

pelamin 1panel
2pasang baju utk lelaki n perempuan
aksesori pengantin (keris,crown,rantai,kipas)
payung n kasut utk pengantin perempuan
2x mekap
2bijik canopy 
100set pinggan n gelas
100 bijik kerusi
10buah meja
set tempat letak lauk,nasik, air, senduk

sebenarnya fullpakej dorang rm2500 seperti di atas + gambar 2 roll...tapi tolak tang canopy n ke bawah. disebabkan kami dah ada photographer, so aku mintak nak buang gambar then tambah ngan canopy lah. tolak 1rat sebab aku tolak baju sepasang. since musim hujan mana la nk nyempat2 nk tukar baju bagai.

kat kenduri belah hubby,no pelamin. just meja makan beradab y super duper besar gedabak hehe.


dan ini pula kek di hari perkahwinan belah aku.harga rm150. beli 2hari sebelum majlis kat jerteh. aku lupa nama kedai tu.tapi kek sangat sedap wpun aku sempat makan secoet masa sesi bergambar tu je. 

pandangan atas

pandangan depan

pandangan sisi


time nampak kek ni terus rembat sebab dah xsempat nak fikir2. jauh jugak dari rumah aku. sebab kedai kek kt umah tutup ,maklum sajalah hari raya kan.
Daisypath Anniversary tickers
 

STEP BY STEP~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea